30 april 2015

Två romantiska kort med BoBunnys Garden Journal

Idag ska jag visa er två olika kort jag gjort med hjälp av den ljuvliga BoBunny-serien Garden Journal.
Det blev dels ett grattiskort, dels ett bröllopskort!


Först ut detta kort till en arbetskompis dotter som fyllt år!
Jag valde papper ur serien som var rosa, gröna och vita.
Framsidan har dekorerats med diecuts utstansade med BoBunnys nya dies!
Jag har också klämt dit några blommor, och en del glitter. Också detta från BoBunny.


Här ser man närbild på glittret, och på den vackra fjärilen!


Och så en närbild på de vackra blommorna! 

 Här kommer då bröllopskortet!
Även här har jag jobbat med gröna, rosa och vita toner.
 

Den stora blomman kommer från BoBunny.
Trähjärtat har jag målat med guldfärgad Pearlescent från BoBunny.
 

Det blev lite guldfärgad Glitter paste på den stora blomman, samt runt kanterna på pappret.
 

BoBunnys nya dies är fantastiska!
Här har jag använt dem till "kortet" på framsidan där jag skrivit brudparets namn.

Även insidan dekorerades!



Inga kommentarer: