7 april 2015

Grattiskort med papper från polska Lemoncraft

Jag har en bunt jättevackra papper från ett polskt företag som heter Lemoncraft.
Jag fick i uppdrag att göra ett grattis-kort åt en kollega på jobbet. 


Jag skrapade och rev lite runt kanterna på papprena.
Blommorna kommer från Prima.
Den stora vita blomman förresten, den har jag fått i present av
min underbara scrap-bästis Ullis LillBlomman!


De söta knapparna med ugglor på är också från Lemoncraft. Visst är de söta?!


"Grattis" är skrivet på datorn och printat på cardstock.
Syns det att jag penslat lite BoBunny Glitter paste på kanterna av pappersbitarna?


1 kommentar:

Maria at inredningsvis sa...

WOW vad vackert papper:) hoppas annars du haft en kul helg.

Om du gillar New England kan du kika in min nya post:)

ha en kanonvecka

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor